Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

14. hónap

2013.07.20. 00:19 - babcakoni

Címkék: játék mozi utazás evés alvás fáradtság fogzás dézsa

Az elmúlt két hónapban roham tempóban növekszik a Gyermek, eléggé kíváncsi vagyok, hogy az augusztusi mérések mit mutatnak majd, amennyiben Milán is úgy gondolja.

Tisztában vagyok azzal, hogy elmaradtam az írással, de higgyétek el, örülök, ha a nap végén el tudom vonszolni magamat az ágyig úgy, hogy útközben tusolok is. Kb. egy éve azt hittem, akkor hogy, fáradt vagyok. Nem, most vagyok fáradt, de hát ez van és semmiért sem cserélném el.

Pihenni, akkor van idő, ha Őfelsége alszik, de ooooooolyan gyönyörű ilyenkor (is):

szundika.jpg

Volt szerencsék Pécsre menni, uncsitesózni. Két napot voltunk, én duplán lefáradtam, mert Milánunk csupán 2 órával kelt korábban, mint szokott, illetve a délutáni alvását is lerövidítette, amíg ott voltunk. Ellenben csoda aranyosak voltak Patrikkal, amikor éppen nem nyűglődtek.

homokozó.jpg

Igazából nagy jövés-menésben voltunk, mert itt volt nálunk Édesanyám. Így másfél hónap után végre elmehettünk Apával moziba (igaz, hogy gyakorlatilag , egy olyan filmet néztünk meg, ami nem is érdekelt minket, de nagyon jó volt Vele kimozdulni). Nagyon furi volt Milánt otthon hagyni, pedig már 14 hónapos, nem olyan kicsi, de olyan volt, mint amikor első alkalommal mentünk el nélküle otthonról. Édesanyám becsületére legyen mondva, hogy minden altatási szabályt betartott, amire megkértem ( első és legfontosabb, hogy a gyermek a saját ágyában aludjon el, ha hiszti van, vagy sír, ki lehet venni megnyugtatni, de alvás a kiságyban van). Nem is ment neki egyszerűen.. Augusztus 3.-án újra ütköznek, talán akkor már könnyebben megy majd a dolog.

A hosszú utaktól eddig nagyon féltem, mert pár hónapja még bejött az alvásidőben indulásos taktika, ami az utóbbi pár alkalommal megbukott. Most újra próbáltuk a dolgot, úgy hogy, Milus addig ült hátul egyedül, amíg bírta. Ahogy rázendített volna, azonnal mellé pattant egy lelkes segítő. Pécsről visszafelé, rutinosak voltunk, mert amíg Pécs felé csak az út felénél kentem be Milán ínyét, most ezt időben megtettem, így nem volt gond a fogzással. Sikerült is elaludnia, de sajna olyan felszínesen alszik a kocsiba, hogy ha leáll a motor (mert tankolni kell) felébred és már nem alszik vissza.

Szóval itt volt Anyukám, majd lementünk Pécsre, majd visszajöttünk Hugimmal, akivel ismét elmehettem moziba,. Igaz, hogy a mozit bármikor becseréltem volna egy kiadós alvásra, de ilyen is kell és jó volt.  Addig, a macska nem volt otthon, bizony cincogtak az egérkéim :). Hiába van a Gyermeknek két ládányi játéka, a legjobb mulatság mégis a szekrényének a kipakolása, majd a ruhák helyére mászás. Nem tagadom, ma mi is játszottunk ilyet, sőt én is bemásztam (behajtogattam magam abba a kis komódba, rendesen elzsibbadt a nyakam, ráadásul Milán rám is csukta... de tetszett neki és ez volt a lényeg), senki ne kérdezze miért...

Elég régóta nem használtuk a fürdető dézsát. Már azon gondolkodtam, hogy esetleg túladok rajta, de ma újra előkerült. Történ ugyanis, hogy Gyermekünk megtöltötte vízzel a kis homokozó vödrét, majd szépen lassan belemászott, majd megpróbált beleülni. Nem, mintha nem lenne egy felfújható mozdony medencéje..... nem neki a vödörbe kell pancsolni. Még jó, hogy Apukája időben kapcsolt, és felkutatta neki a rég elfeledett dézsát.

dézsás.jpg

Nem kell aggódni, volt itt pucéran homokozóba mászás, majd vissza dézsába, stb., stb., szóval nem mondhatnám, hogy 15 percnél tovább volt tiszta a víz, abban a dézsában... Milánt is utólag le kellett tusolni, amit nem kifejezetten szeret.

Ételek tekintetében egy kissé finnyás, pontosabban, nem szívesen kóstol meg új dolgokat. Sajnos ez a gyümölcsökre duplán igaz, bár az ananásszal próbálkozott, de hatodszori szájba vételre sem lett finomabb neki. A dinnyét már meg sem akarta kóstolni. Arra gondoltam, hogy talán a fogzás miatt nem eszi a gyümölcsöket, mert esetleg csípheti (?!?) az ínyét a gyümölcssav, nem tudom, de legalább az örök kedvenc körtét eszi.

Most már kint vannak végre azok a fránya felső rágók, mostanában törtek át az alsó rágók. Szerintem még egy foga sem kínozta meg még ennyire, mint ezek, és előre félek, hogy a szemfogakkal mi lesz, mert állítólag azok a legbrutálisabbak. 

Most bekerült a favoritok közé a kanalas kotró és a traktor. Csodálattal tudja nézni ezeket a gépeket, igazi kis pasi :)

Amint a technika és az idő engedi, teszek fel pár videót. Igyekszem behozni a lemaradást.

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr105415749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása