Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Nem szabad...

2013.03.20. 22:06 - babcakoni

Címkék: játék evés alvás séta fogzás Milán

Félek Milu előbb fogja mondani azt, hogy nem, mint anya, apa... Általában hallgat is rá, bár az utóbbi napok ismét sírósabbak voltak. Én nem tudom hova siet ez a gyerek a fog növesztéssel, de mintha a felső rágófogak egyike jönne neki, mert szegény napok óta rágcsál, rosszul alszik  és tiszta nyűg.

Ugyanakkor mostanában hangos üvöltéssel honorálta a fent említett felszólítást, ha nem hagytam, hogy a papucs talpát rágja, ha nem hagytam, hogy a mosógépet cibálja, ha nem hagytam, hogy a konnektort piszkálja, ha nem hagytam, hogy könyvet tépjen.  Valószínűleg Apájával rettenetesen értetlenek lehetünk, mert ha valamit szeretne, ellentmondást nem tűrő sikollyal jelzi, csak a nyomaték kedvéért. Ezt étkezések közben folyamatosan gyakorolja, ugyanis az nem jó amit Ő kap, csak azt enné amit Mi is. Persze az számára lényegtelen, hogy ehet-e belőle vagy sem.

Ha nem ez a problémája, akkor az, hogy Ő akar enni, pontosabban kutyulni a kajáját. Aminek ez az eredménye:

20130319711.jpg

A pépjének a kb. 40%-át kanalazta ki, aminek a kb. 0,5%-a landolt a szájába, a maradék mindenhol máshol. Ez persze köszönhető annak is, hogy van amikor fordítva fogja a kanalat :).

Szóval abszolút öntudatára ébredt és mindent akar lehetőleg azonnal. Ugyanakkor nagyon nyitott lett a körülötte lévő dolgokra. Mindenre rámutat, akár többször is, annak elmondjuk a nevét, ő is mond rá valamit az ő nyelvén. Eddig kétszer ugyanazt nem hallottam egy dologra, de a "hety" az egy univerzális mindenre jó szavacska :)

Ha az időjárás engedi, akkor sokat sétálunk. Általában a fóti tóhoz megyünk, mert ahhoz tartozik egy nagyobb zöld terület is és ott szabadon szokott randalírozni a babakocsiján kívül.

20130317707.jpg

Ide szoktunk járni kacsát etetni. Bár Milu inkább megtartja azokat a kenyér darabkákat, amiket a kezébe nyomok, hátha utánoz, amikor a kacsáknak dobom. Ma például komoly harc tört ki a száraz zsemlén, amit a madaraknak vittünk, mert Milcsu azt inkább elrágcsálta volna. Így a madarak feleztek Milivel... Nem mintha a gyermek nem kapna enni..

Elkezdett kötődni két plüsséhez is. Az egyiket, egy kutyát, Kati nénéméktől kapta Karácsonyra, a másikat, egy macit, Éva nagyitól, szintén Karácsonyra. Szóval ezeket szereti magával cipelni, ölelgetni. Ezek az állatok előbb és több alkalommal kapnak puszit, mint Apája és Anyája. Még mi arra vagyunk kötelezve, hogy puszit adjunk ezeknek az állatoknak.

Ezekben a fogfájós időkben éjjel sokkal jobban igényli a közelségünket. Amit abszolút meg is értek. Ha van valakihez hozzábújni, akkor semmi sem fáj annyira, mintha egyedül lennénk.

Azt is észrevettem, hogy Milmó már a nyári időszámítás szerint él. Reggelente 1 órával korábban kel, mint eddig. Így sajna a tornára már nem jutunk el. Jövő hét hétvégén behozzuk a lemaradást, mert akkor kell órát állítani.

Sajnos a múlt hétvégi hó, a mi számításainkat is keresztülhúzta kétszer is. Mert eredetileg Balatonra mentünk volna, majd végül Pécsre, de úgy alakult, hogy itthon maradtunk, de jobban jártunk. Mentünk volna most, de sajna ismét úgy alakult, hogy nem tudunk menni... :( Azért remélem lassan lejutunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr495157238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kapitány Linda 2013.03.22. 12:54:14

Szia!
Most találtam rá a felfázással és babavárással kapcsolatos blogodra és ezáltal erre a blogra is.
Nagyon aranyos a kisfiad!!!
A Férjem és én már több, mint 3 és fél éve szeretnénk kisbabát. Tavaly nyáron végre találtunk egy orvost, aki talált valami hormonális eltérést nálam, ami miatt nem érik meg eléggé a petesejtem. Az év végére egész jól beállítottuk, de most kellett újra mennem hozzá és kiderült, hogy megint nem sikerült és rosszabbak egy kicsit a leleteim, valószínűleg több volt a stressz mostanában és azért...
Az összes többi doki, meddőségi centrum, meg akit csak akarsz, nem talált semmilyen rendellenességet sem nálam sem a Férjemnél.

Nekem is volt ilyen felfázásos problémám és egy csomó mindenben hasonló dolgokon mentem keresztül, mint amiket az előző blogodban írtál. Nekem 2 évig volt folyamatosan hólyaghurutom meg mindenféle hüvelyi fertőzésem, stb. :(. Hála Istennek, annak már vége és nem is jön vissza...

Viszont félek, hogy lehet valami összefüggés a korábbi betegségek és aközött, hogy még nem érkezett meg hozzánk a várva várt baba.

Azt szeretném kérdezni, hogy nincs e-valami ötleted vagy tanácsod, ami segíthetne nekünk...

Nagyon köszönöm előre is, ha válaszolsz!
Szép napot!
Linda

babcakoni 2013.03.22. 21:33:44

@Kapitány Linda: Szia! Nagyon sok kitartást szeretnék Nektek kívánni.
Nekem konkrétan sose tudták megmondani, hogy mi a bajom. Folyamatosan jártam dokikhoz, végül, 2011-ben találtam egy dokit aki azt tanácsolta, hogy szedjek URX-et.
Nagyon nehezen szereztem be, de a www.cali.hu oldalon tudsz rendelni. HA még van ilyen problémád, ez segíteni fog. Elsősorban az e-coli bacikat nem engedi megtelepedni a hólyagban és a húgycsőben, mivel ez az a baci, ami a felfázást okozza.
Nem egy olyan emberrel találkoztam, akinek annyiszor írtak fel antibiót erre a bajára, hogy jóformán semmi sem használ.
Ezt az URX-t megelőzésként is szedheted naponta 1szer, de ha beütött a baj, akkor napi 4szer 2 szemet addig amíg érzed hogy gond van, onnantól 3szor 2 majd, 2szer 2, majd napi 3szor 1, egészen addig, amíg el nem jutsz a napi 1 szemig.

Mindenképpen keres fel egy jó urológust és nőgyógyit. Plusz tessék magadra odafigyelni, sportolni, egészségesen étkezni.
Nagyon szorítunk Nektek!!!

Kapitány Linda 2013.03.25. 11:31:55

Szia!

Nagyon köszönöm, hogy írtál!
Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de akkor sokáig.

Persze, figyelni kell az étkezésre és egyebekre is, ezt tudom :)
Köszönöm, hogy drukkoltok!:)

Szép napot!
Linda


süti beállítások módosítása