Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Napirend

2012.11.02. 15:03 - babcakoni

Címkék: evés program alvás baba házimunka Milán nairend

Szerintem nekünk ilyen nincs és le is írom miért, ha ezt Drága Csemeténk hagyja...

Szóval amióta megindult a fogzás, azóta szerintem nincs két hasonló napunk. Reggel 6-7 körül kezd el mocorogni, ilyenkor átviszem hozzánk, mert ha szerencsénk van, akkor alszik tovább, ha nincs, akkor egy hatalmas "baaaaaaa"-val megkezdi a napot és ilyenkor megindul a műszak vagy Apának vagy nekem attól függően kinek az orrát, haját, szemét, száját, bőrét tépi éppen a gyerek intenzívebben.

Majd következik egy 15 perces birkózás, amit öltözésnek csúfolunk, de a lényeg, hogy a végére a ruha rá kerül a gyermekre. Azt elfelejtettem, hogy a birkózás és a reggeli nyúzás közt van a reggeli, igyekszem 8-9 óra közt megejteni.

Ha az időjárás engedi, akkor kivisszük Macót sétálni, hanem akkor bent próbáljuk elütni az időt, mondjuk házimunkával. Ha egyedül vagyok itthon, akkor Milcsi ilyenkor a kiságyban landol, amit nem igen szokott szeretni, bár ma egy fogkrém reklámnak beillő fotót sikerült készítenem, amennyiben a gyermeknek több foga lenni, mint 2.

2012-11-02 13.00.33.jpg

Ez a mosoly is addig tartott, amíg tudatosult benne, hogy nem csak a fotó erejéig marad a kiságyban...

Majd 10-11 körül jön egy 1-2 órás alvás (halvány fogalmam sincs mitől függ, hogy mennyi), amit aztán ismét egy evés követ. Igazából, már itt bukik a dolog, mert ha tornázni megyünk, akkor a kocsiban alszik 2 rövidet. A lényeg, hogy délután is elütjük az időt, mert vagy bevásárlunk, takarítunk, intézzük a dolgainkat. 

Tegnap speciel itthon tornáztunk, mert 1-2 napja úgy érzem bujkál bennem valami és nem mentünk tornázni. Szóval itthon magamra csatoltam a gyereket (vagy ő magára) és Rékára nyomtuk a tornát. Hát Milán viszonylag hamar feladta, mert bealudt, aminek én nagyon örültem, mert eléggé nyűglődött előtte.

2012-11-01 13.37.32.jpg

Bocsánat a kép minősége miatt, de rendesen megdolgoztatott Réka néni, ráadásul Mili 8,5 kg-os súlya sem könnyíti a feladatot, tehát beremegett a kezem, na!

Szóval 3-4-5 körül jön az anyásalvás, ami attól függ mikor van, hogy hogyan alakult addig a napunk. Ezt én nagyon szeretem, mert az amúgy nem túl bújós Gyermekem ilyenkor úgy odakucorodik hozzám, majd belém bújik és én ezt marhára élvezem.

Majd ismét evés és szórakoztatás fürdésig, majd egy kis apázás és evés alvás. Szóval napirend nincs, csak egy ritmus, amihez igyekszem tartani magunkat.

Új tudomány az az, hogy ülésből felhúzza magát állásba, illetve hogy ha azt akarja felvegyük akkor utánunk nyúl illetve a "gyere" felszólításra megindul felénk és nyúl hogy vegyük fel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr864885563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalka 2012.11.02. 19:00:34

Köszi, hogy írtál! Valamikor a jövő héten szeretnék menni hozzátok,ha megfelel nektek, már megcsináltuk a zárást. Szerinted el tudunk menni a Cesanne kiállításra? Akár Miluval is....

másik nagyi 2012.11.02. 20:03:46

khumm, vagy esetleg "másik nagyi" vigyázhat Milura amíg a kiállításon vagytok.... Jó, jó , tudom...., de reménykedni szabad....

babcakoni 2012.11.03. 11:37:04

Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nagyi" felügyelheti a Milit Apájával ?!


süti beállítások módosítása