Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Ez durva volt..

2012.05.08. 20:14 - babcakoni

Címkék: apa terhesség fájdalom baba babavárás vizsgálat ctg doki magzatvíz amnioszkópia 40.hét málnalevél

Ma elég zombin ébredtem, szóval nem számítottam semmi jóra a nap folyamán. A gyermek egészen álmatag volt, nem nagyon mocorgott egész nap, de bíztam benne, hogy mire megyünk a dokihoz azért összeszedi magát.

Kb. 15:45-re már ott is voltunk a klinikán, 5 perccel később már a ctg-én pislogtam. Kb. 40 percet volt rám kötve a gép, ami idő alatt a gyerek valami fergeteges nagyot szunyált. Ismét csődöt mondott minden módszer, se csoki, se narancslé, se bizergálás, se böködés se semmi a világon fel nem ébreszthette.   Ez alatt az idő alatt, kb. 10 nőt vizsgáltak meg a mellettem lévő vizsgálóban, ami tudni illik egy darab műanyag függönnyel van elválasztva, így mindenkiről tudtam, hogy milyen kórelőzménye van...Sebaj, volt nekem elég gondom a saját gyermekemmel.

Jött a doki, ránézett a ctg eredményre és azt mondta, hogy akkor most megvizsgálom. Én meg lesápadtam, hogy kérem szépen nem erről volt szó, mert a két naponta számomra azt jelenti, hogy holnap kéne, nem ma. Igen ám, de a gyerek jól keresztbe tett nekem, így nem volt más választás.... Egye fene, túl leszünk rajta hamar. Aha, persze... A dokinak már van tapasztalata, mert el kezdett dumálni, hogy szombaton megy koncertre és említette, hogy volt metallicán is (ami nekem csak meg lett ígérve), jól elterelte a figyelmem, amikor hát olyan fájdalmat éreztem mint még soha. Hát akkor már bevallotta, hogy egy amnioszkópiát kéne csinálnia, de ahhoz vízszintbe kéne hozni a méhszájamat, ami képzeljem el nyitva van (igaz csak egy ujjnyira, de megteszi, hogy egy fémcsövet áttuszkoljon rajta). Mondtam, hogy az kizárt dolog, már mint, hogy engem még egyszer így megkínozzon (és még fizessek is érte). Igazából tudtam, hogy nem úszom meg a dolgot, de az időt akartam húzni, hogy összeszedjem minden energiám és bátorságom. Addigra már ott volt egy szülésznő is, aki próbált nyugtatni. Ok, térdeket felhúz és tart, aztán ismét eszméletlen kiszakad a mindenem fájdalom (tudom tudom, majd a szülésnél nyafogjak), ez volt az a pillanat amikor majdnem lerúgtam a dokit magamról, csak a szülésznő elkapta a lábam (1:0 a dokinak). Ok, kész... Anyáááááám, tartott vagy fél percig a dolog de én leizzadtam, csillagokat láttam és olyan szavakat használtam, amiket csak Édesapám szokott ha valami nagyon nem stimmelt. A doki nem győzött bocsánatot kérni, a szülésznő meg rettenetesen sajnált. Mondtam a dokinak, hogy ha még egyszer azt mondja, hogy akkor most megvizsgál, akkor én felkapom a nyúlcipőt és ott sem vagyok.

A lényeg, a magzatvíz szép tiszta, minden oké. A Kisherceg eszméletlenül jól érzi magát a kis birodalmában és semmi jelét nem adja annak, hogy ő távozni szeretne onnan. Persze örülök, hogy már végre nyitva van a méhszáj, mert ez azt jelenti, hogy ha a gyerkőc nem akarna kijönni a héten, akkor sem kell már befeküdni, elég csak burok repesztésre menni.

A doki utasítása az volt, hogy séta, semmi fekvés, lépcsőzés illetve amit még ilyenkor ajánlani szoktak... Rajta vagyok. Ha ma este nem lesz semmi (mert miért lenne), akkor holnap reggel 7-re vár minket egy újabb ctg-re.

Ennyi. Iszom a málnalevél hányadék teát, ezek szerint bejön. Bár délelőtt úgy levitte a vércukromat, hogy majdnem pofára estem a Corába, úgy elszédültem. 

Ha van valami változás holnap, akkor jelentkezem.

40+2

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr144496916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalka 2012.05.08. 21:14:00

Innentől kezdve bármikor jöhet a Fiú...

babcakoni 2012.05.08. 21:40:39

Hát most jártunk egy hatalmasat, majd nem futólépésbe, de annyit értem el, hogy felébredt a gyermek. Fura egy figura :)

másik nagyi 2012.05.15. 18:38:30

Igazán hősiesen viselkedett Zsófi anyuka!, minden gratulációt megérdemel. Milus valóban a legesleg baba, ezt mindenki láthatja....Nagyon jó érzés, hogy ilyen békés környezetbe mehet haza, tudom mekkora szerepe van ebben Zsófi szüleinek köszönet és hála érte


süti beállítások módosítása