Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Egy boldog nap!!

2012.04.21. 09:34 - babcakoni

Hol is kezdjem.... Tegnapelőtt volt itt a bátyóm és nagyon örültem neki.Nagy meglepeté volt, amikor egy laptopot villantott meg a kezébe és azt mondta, hogy az az egyém:). Ez úton is köszönöm szépen ÉdeösApámnak, azóta ezt használom, már 2 napja itt van és az aksi mindig bírja. 

Tegnap délután 5körül olyan derékfájásom lett, hogy nem igaz (mintha nem lenne elég bajom a torkommal meg a taknyos orrommal). Hol felerősödött, hol alább hagyott, de elmúlni sosem múlt el, így nem tudtam, hogy ez most akkor jóslófájás, vagy ez igazi fájás vagy egyik sem. A lényeg, hogy elkezdtem írni, mikor erősödik fel jobban. Volt minden, de nem rendszeres.Ez ment kb. hajnali 2-ig (akkor már komolyan megfordult a fejembe, hogy talán be kellene menni a klinikára), aztán elaludtam és azóta sem fáj.

Ellenben arra ébredtem ma reggel, hogy az Én Drága Uram ébreszt, hogy boldog szülinapot, majd nem sokkal utána Édösanyám énekelve pityergett valami fűszálas angyalkáról, szóval jól indult a nap, attól függetlenül, hogy egy fűrésznek szebb hangja van , mint nekem és az orrom igazából dísznek van a fejemen, mint légvételi funkcióval.

A nap végén lesz még egy poszt, ahol megosztom, hogy Apja milyen dolgokkal lepett meg. Egyet elárulok, hogy megkaptam, a hőn áhított orgonabokrot :). Ugyanis közel-távol sehol egy orgonabokor (csak a közvetlen szomszédba :(), és hát, hogy kapok Samutól anyáknapjára orgonát, ha nincs sehol. Így már van!

Még 16 nap!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr904464291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása