Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

15+1- vaksi vagyok és topa

2011.11.14. 09:25 - babcakoni

Címkék: kaja evés komment terhesség védőnő gyógyszer hízás vérnyomásmérés súlymérés 15.hét vizeletvizsgálat

Egyre csak telik az idő!!!! Ez jó, bár ez számomra csak a hátsóm méretén mérhető.

Vaksi vagyok, mert ma vettem észre az első kommentemet, amit kaptam és a drága Márti írta nekem, hogy a mebucaint hanyagoljam a terhesség alatt. Köszi Márti!!!

A mai napom egyenlőre úgy kezdődött, hogy megcsináltam álmaim melegszendvicsét, amit 2 perc után sikerült jól nyakon locsolnom c-plusszal... :( Tipikus, tehát a fele már tocsogott a lébe.

Amit észrevettem, hogy reggelente a Pici felkúszik a köldökömhöz közel, ahol jól kitapinthatóan keményebb a pocim. Amúgy ma megmutattam Apucinak is és ő is észrevette :), azért az ilyen pillanatok okozzák az igazi boldogságot.

A héten kell mennem védőnőhöz. Újabb súlymérés, vizelet és vérnyomás vizsgálat. Szerintem a havi 1 kg-ot meghaladtuk... majd meglátjuk mennyivel, de igazából minden velem élő ember bizonyíthatja, hogy nem eszek sokat...olyan sokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr553376035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalka 2011.11.14. 12:00:07

Nem tudom miért nem írtam eddig... Na ha másképp nem is legalább így nyomon követhetem a legújabb unoka fejlődését. Különben nagyon élvezem az írásaidat,kifejezetten jókat lehet derülni rajta néha...
Azt gondolom, ha a heti 2 kg-t eléred meg fogod kapni a fejmosást. De akkor Te nem hagyod magadat és kérsz diétás javaslatot!
Csak így tovább aranyom!

babcakoni 2011.11.15. 11:59:56

@Antalka: Hát a heti 2 kg tényleg durva lenne, de én a havi 2 kg-ot tippelek most :)
Puszi


süti beállítások módosítása