Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Nem is tudom..

2012.04.18. 10:07 - babcakoni

Címkék: terhesség samu babavárás vizsgálat ctg doki magzatmozgás praktikák 37.hét apja szülésidndítás

Hétfőn este voltunk orvosnál. Mivel a legutóbbi vizsgálat már elég bíztató volt a jövőre nézve, arra számítottam, hogy hátha jobban állunk, mint legutóbb.

A gyermek ismét csodálatosan tette a dolgát a ctg során, mindenki dicsérte és mondták, hogy ez amit ő produkál, az tankönyvszerű. Aztán jött a vizsgálat. Semmi változás, egy kicsit lentebb van a feje, de ennyi, a héten tuti nem szülünk :(...

Nem vagyok egy türelmes ember, a várakozás kifejezetten kikészít, főleg úgy, hogy ha annak a nagy részét egyedül töltöm. Apjának ma reggel Sopronba kellett mennie, mert valami idióta barom legyilkolt két embert.... Reméljük ez volt az utolsó eset Samu születése előtt, hogy vidékre kellett mennie, főleg ilyen messze.

Apja azt mondja, hogy jövő hét vasárnap megyünk szülni, hát én már ebbe sem vagyok biztos, sőt!!! Olyan érzésem van, hogy Én örökre pocakos maradok...

Ráadásul a héten már a keményedések is alább hagytak, pedig az elég bíztató volt. A gyermek is mocorog rendesen.

Utána néztem pár praktikának, hogy hogyan lehetne esetleg kicsalogatni a gyermeket. Volt ott minden: homeopátia, málnalevél tea, lépcsőzés, takarítás, koktélok, stb. Na én ma a takarítást fogom bevetni, feltéve ha nem fejelem meg az asztalt és alszom el, mert megint rajtam van az álomkór.

Az elvetett kis füvecskénk is kidugta a fejét, kicsit foltosan, de már nő. Legalább emiatt nem kell aggódnom. Napok óta be van borulva, de egy csepp eső nem esett így lehet locsolni a gyepet.

A gyerek most is úgy rugdos, mint aki azt mondaná, hogy neki semmi indítatása nincsen arra, hogy elhagyja az amúgy már kellően szűkös kis lakát.

Gondolkodtam azon, hogy buszra szállok és bemegyek Pestre, de mi az fenét csinálok, hogy ha a gyerekre akkor jön rá a jöhetnék?!?! Egy laza sétát a zöldségesig sem merek nagyon megereszteni, mert az a tempó amit diktálok, enyhén szólva is lassú. Látom magamat, ahogy éppen odaérek a zöldségeshez és elered az eső... Mert ha azért nem is esik, hogy a füvecskémet megitassa, akkor azért, hogy jól elázzak, azért tuti fog.

Ráadásul ugye van egy könyvsorozat amit olvasok (legjobbomnak hála). Csak hogy a 12. részt (Lidérces Álomok- Laurell K. Hamilton), ami dupla kötet, nem lehet megvenni. Se Libribe, se Alexandrába, sehol nincs, mert már nem nyomják. Utána néztem a neten és senki sem akarja eladni a sajátját. Bosszantóóóó!!! (Látszik rengeteg problémám van)

Szóval így vagyunk most. Kesergek a nyomorúságomon, mert vannak ugye a barátaim akik még rám sem írnak... (Remélem mindenki tudja, hogy kikre gondolok)

Szombaton szülinap, vasárnap ismét doki. Nagyon nagyon hosszú ez a hét!!!

Még 19 nap.

37+3

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr864458438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2012.04.18. 12:30:02

kitartás, már tényleg nincs sok hátra :) és különben is, bármikor úgy dönthet, hogy kibújik, annak ellenére mit jósol az egészségügy ;)
babaszoba kész? én nagy vasalásban vagyok és néha én is nagyon türelmetlen vagyok, pedig még több van hátra, mint neked.. viszont nemsokára felavathatjuk a babakocsijainkat :)

Antalka 2012.04.18. 13:22:22

Nem kéne azért nagytakarításba fogni.... Ha tudsz, akkor sétálhatsz egy picikét az utcátokban kutya nélkül...Kitartás!!!


süti beállítások módosítása