Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Samu verda- pipa :)

2012.01.03. 17:29 - babcakoni

Címkék: vásárlás alvás terhesség bolt vizsga iskola baba babakocsi babavárás mozgás babaruha 22.hét babaholmi rugás babamozgás

1. Tegnap éjjel a gyerekem hajnali 2:30ig úgy pörgött-forgott, mint Chuck Norris. Ezzel nem is lett volna baj, ha ma nem 6-kor kellett volna kelnem és nem ébredtem volna fel 4:15 körül... Szóval amikor odakerültem, hogy vizsgázzak, csak pislogtam, mint hal a szatyorban. Felfogtam a kérdéseket, eszembe is jutottak dolgok, de (ilyen még egyetemi pályafutásom alatt 1szer volt) leblokkoltam. :( Szóval marha csalódottan kullogtam haza, mert hülyeséget nem akartam írni (ezzel meg nem akartam példa lenni, se a tanár blogján, vagy facebookon egy idézet) a kérdésekre.

2. Ennek örömére, ma elmentünk a babyoutletbe, ahol nem vettünk semmit. Mindennek horror ára volt, attól függetlenül, hogy outlet. Elsősorban a cél a babakocsi volt. Elvárások: legyen hozzá mózes kosár, sportülő, autóshordozó és az üléseket menetiránnyal szemben illetve ellentétesen is tudjam rátenni a kocsira, ha van hozzá még külön extra annak csak örülök. Erre a keret 80.000 Ft volt.

Ott az outletben ilyen árban, ilyen elvárásoknak egy azaz egyetlen egy babakocsi sem felelt meg. Értsd 0, zero. Ok, mondom, akkor nem fontos, hogy forgatható legyen az ülés. Ami nem volt ilyen az meg egy rozoga, nyikorgó, vacak volt. Hamar leléptünk, mert a Férjemen láttam, hogy robbanás határán van. A békességet megőrizvén tovább álltunk.

Így hát nem kicsit csalódottan indultunk haza, amikor megkértem az én Drága Férjemet, hogy ugorjunk el az Auchen-be, mert amikor utoljára ott jártunk, akkor ott volt egy kocsi, ami abszolút megfelelt az elvárásoknak, csak akkor nem mertük még megvenni.

El is mentünk, meg is néztük, de az a szín akkor ott nem volt. Csak 1 db fekete volt és 1 db piros. Nem, mintha nem élne olyan férfi ember aki nem ülne bele egy piros ferrariba, de úgy voltam vele, azért Samu egy férfias egyéniségéhez a fekete jobban illik,  attól függetlenül, hogy közrejátszott a mai vizsgaeredményemhez..

Azonnal kerítettünk egy eladót, aki azt mondta, hogy ez az utolsó darab ebből a kocsiból.. Apjával egymásra néztünk és tudtuk, hogy akkor itt ketté kell válljunk. Ő kifizeti a kocsit és minden papírmunkát elintéz, amíg én bevásárlok. Így is lett. Íme az eredmény:

 

 

Szóval ez lenne az! Azt mondanom sem kell, hogy bőven a kereten belül sikerült a vásárlást lebonyolítani.

Természetesen én egy ici-picit eltértem a tervtől és vettem még mást is:         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vettem még bodykat és rugi alsókat, de abba benne maradt a csipogó, úgy hogy azzal még vissza kell mennem. 

 

Még annyi, hogy a kocsihoz tartozik egy pelenkázó táska is, szóval megérte :)                                           

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr303516957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalka 2012.01.05. 19:43:58

Ha egy veterán javaslata jelenthet valamit: hagyd ezeket a cipőket a boltban,még akkor is ha vagány meg aranyos, mert csak dísznek jók . Műbőr, nem szellőzik,merev, egy pici tappancsra puha,meleg textil mamusz pont elég. Én mindig belegondoltam,hogy nekem milyen érzés lehetne,ha nekem kellene viselni...Ugye nem bántottalak meg mert nem az volt a célom! :)))

babcakoni 2012.01.06. 12:10:17

Éccsanya! Az se biztos hogy jó lesz neki, de ha majd februárba végre eljössz, megnézheted milyen igaziból. :)

pihü 2012.02.07. 16:18:06

szia! érdeklődnék, hogy mennyibe került a babakocsi? én is szemezek vele.. nem derült ki esetleg hátrányos tulajdonsága? nem bántad meg eddig (tudom, még élesben nem lett felavatva..)?
további szép pocakosodást kívánok!

szabina

pihü 2012.02.07. 16:18:53

mármint a megvételét nem bántad-e meg :)

babcakoni 2012.02.08. 20:06:06

@pihü: Szia!
Egyenlőre minden jónak tűnik rajta, sőt egyre több jó dolgot találunk rajta. Minden részén van rendes biztonsági öv, kipárnázott, a kocsiülés könnyű és jól hordozható, minden ülés könnyen le és felrakható. Szerintem praktikus, bár egy kicsit elfogult vagyok :)
Mi 69.990 Ft-ért vettük, de most az AUCHAN-ben 49.990-re le volt/ van árazva, na ezt bántuk csak meg :)

pihü 2012.02.10. 11:01:26

hát igen, ezek bosszantó dolgok.. mi is jártunk már így párszor..
ma megnézzük mi is élőben. a kislányomnak nagyon drága kocsit vettünk négy éve, de nagyon megbántam, el is adtuk. ez olyan kis kompaktnak, könnyűnek tűnik. kíváncsi vagyok rá nagyon :) remélem szeretni fogjátok!

üdv: pihü

babcakoni 2012.02.10. 14:37:27

@pihü: Őszintén szólva, nincs még tapasztalatunk a kocsivásárlás terén és úgy terveztük, hogy ez majd a kistesónak is jó lesz, ha eljön az ő ideje is.
Jó babázást nektek is!

pihü 2012.02.11. 16:08:15

megvettük :) nagyon tetszik!!

babcakoni 2012.02.11. 22:07:26

@pihü: Akkor jó babázást hozzá!
Azt megkérezhetem hova valósiak vagytok?

pihü 2012.02.15. 08:40:35

tatabányaiak vagyunk. Nektek is minden jót, majd visszanézek még ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2012.02.25. 14:51:06

júni 11-re. Te? picit előbbre ugye? remélem ez a refluxos dolog nem kínoz nagyon! szép a pocakod :)

üdv: pihü

babcakoni 2012.02.25. 15:15:47

@tollpihü: A csipegetés bejött meg az is hogy sokat igyak. Május első hetére vagyunk kiírva, de szerintem még áprilisba velünk lesz a lurkó :)


süti beállítások módosítása