Babszem Story

Nem olyan hosszú, de eléggé gyötrelmes idő után nekem is lett két csíkos tesztem, ami azt jelenti, hogy elkezdődött a kis Babszemem élete odabent.

Friss topikok

  • másik nagyi: Szia! kangaboo.hu/uzletek/ (2013.07.16. 17:44) Dinó-srác
  • Kapitány Linda: Szia! Nagyon köszönöm, hogy írtál! Nekem már rég nincs bajom a felfázással, csak régen volt, de a... (2013.03.25. 11:31) Nem szabad...
  • Antalka: Tündéri, aranyos, ügyes és okos....A szivacs anyagú dolgokat ne engedd rágni, már van foga simán l... (2013.02.07. 13:20) 5 nap múlva 9 hónapos
  • babcakoni: Apájának pont szerda, csütörtök a szabadnapja, szóval amíg mi kiállítást nézünk, akár a "másik nag... (2012.11.03. 11:37) Napirend
  • Antalka: Gondolom olyan lehet a depresszió vége, mint amikor az ember nagyot szippant a levegőből, miután k... (2012.10.27. 13:12) 24. hét

Appaaaa

2013.06.10. 21:59 - babcakoni

Címkék: evés alvás torna beszéd fürdés személyiség Milán

Igen, az Apa már megy. Sőt a Papa is és a Mama fele, de az Anya még nem. Minek? Mindig ott vagyok ahol Ő, felesleges engem megnevezni vagy akár hívni :( ..

Azért a beszéd fejlődése szépen lassan beindult. Vannak szavak, amiket kristály tisztán tud kiejeteni, de azt csak egyszer teszi és többször nem hallod, ha térden állva könyörögsz, akkor sem. Ilyen volt a bögre. Ahogy ilyen helyzetben az lenni szokott, kettesben voltunk Milussal, éppen a jól megérdemelt kávémat ittam, amikor odajön, rámutat a csészémre és azt mondja "bögre". Köpni-nyelni nem tudtam, mire leesett, hogy mit is mondott már csak vigyorgott és nem akarta újra mondani.... Ez van, azóta résen vagyok!!

Mélységesen kétségbe tud esni, ha valami nem úgy történik, ahogy Ő akarja. Nem hisztizik, inkább rettenetesen elkeseredik, ami másodpercek töredéke alatt múlik el, ha beteljesedik a szíve vágya. Tegnap speciel, Apájával éppen jégkrémet ettünk, amikor is Milán, nagy nagy bánatában hasra fekve sírdogált. Nem igazán értettük a dolgot, ugyanis, nem nagyon volt előzménye, csupán annyi, hogy amikor kérte nem adtam oda a fagyimat. Végül megszerezte az enyémet és Apáét és így minden rendbe is lett.

fagyi.jpg

Mára már teljesen elhagyta a bébi kajákat és teljesen ugyanazt eszi amit mi, egyedül apró magvas gyümölcsöket nem kap. Van kedvenc nasija is, a köles golyó. Kedvenc gyümölcs mostanában a körte, amit tök egyedül csumára tud rágcsálni. Bár ma kifogott rajta, mert kemény volt és Ő ismét fogzik, vagy még mindig. Csak nem akar áttörni az a rágófog..

körte.jpg

Nála is kialakult egy bizonyos önmegnyugtatási forma, amihez nélkülözhetetlen a hajam és annak bizergálása. Ami ilyenformán nem is probléma, de  este,amikor felsír és kiveszem megnyugtatni, esetleg magunk közé fektetem, hihetetlenül tépi azt a kevéske kis hajacskámat. Tudom, tudom nem kell közénk fektetni... Ezen gondolkodtam sokat én is, de azt látom rajta, hogy nem igényli ezt mindig. Van, hogy este 9-től húzza a lóbőrt fél 6-ig, amikor is jön a 'csel-tej', amitől visszaalszik legalább 8-ig. Viszont van amikor sokszor ébred éjszaka és mindenki jobban jár, ha a nagy bőgéseket elkerülve köztünk fekszik. Nem kell aggódni, már menekülök amikor érzem, hogy hajazni. Egyébként nagyon sokat forgolódik, szerintem több km-t tesz meg éjjel, annyit forog.

velünk alvás.jpg

Igazából ezen a képen minden rajta van, ami nálunk előfordult, de talán még eggyel ki tudnám pótolni, méghozzá azt, amikor Apa, lent alszik az ágy bal alsó sarkában és Milu feje vagy lába az arcába van.

Amúgy megzabálom a gyereket, mert már most nagyon megy a terelés, például fürdésnél. Amikor eljön a pancsolás vége, mindig mondjuk Neki, hogy ideje kijönni. Na kérem, ekkor jön az, hogy Ő feláll és neki áll a pocakját mosni. Bele-bele meríti a kezét a vízbe és szép nagy mozdulatokkal mossa, azt a kis gömbölyű pocóját. Olyan rafkóóóóós!!!!

Kérem szépen fittmami verseny indult a tornánkon. Mondanom sem kell, hatalmas stréberséggel vetettem bele magam a felkészülésbe. Ugyanakkor mindig rá kell eszméljek, hogy nekem kétszer többet kell készülnöm, mert nem vagyok sehol azokhoz képest mondjuk akik, ezelőtt hot ironoztak vagy már két éve járnak, vagy eleve emberibb testalkattal rendelkeznek mint én. Szóval naponta csinálom a fekvőtámaszokat, felüléseket és azokat a gyakorlatokat amiket itthon lehet gyakorolni. Már van fejlődés, de ez nem elég. Minimum dobogót akarok. 

UI.: holnap már 13 hónapos lesz!!! ÁÁÁÁÁÁÁ!!! Nagyon megy az idő!!

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemstory.blog.hu/api/trackback/id/tr305353921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása